• Naucz ich, jak mają Cię traktować! Praktyczny podręcznik asertywności wyd. 2

46.00
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Wysyłka w ciągu 5 dni
Cena przesyłki 13
Paczkomaty InPost 13
Kurier InPost (przedpłata) 15
Kurier InPost (płatność przy odbiorze) 18
Kurier DHL (przedpłata) 20
Kurier DPD (przedpłata) 22
Kurier DHL (platność przy odbiorze) 23
Kurier DPD (platność przy odbiorze) 25
Dostępność Średnia dostępność
ISBN 978-83-8322-777-1

Zamówienie telefoniczne: 792877886

Zostaw telefon
"Bądź grzeczny", "czekaj na swoją kolej", "nie krzycz", "bądź miły, uśmiechnięty i dobrze wychowany, a świat to doceni, zauważy cię i nagrodzi"... Takie i podobne przekazy od maleńkości słyszymy z ust rodziców, dziadków i nauczycieli. Mają uczynić z nas ludzi kulturalnych, szanujących innych, zdolnych do współpracy. Wszystko byłoby w porządku, gdyby każdy stosował się do tych zasad. Jest jednak inaczej. Najpierw w dzieciństwie, a potem w dorosłym życiu wciąż spotykamy się z ludźmi, którzy porozumiewają się ze światem zupełnie inaczej. I swoje reguły gry brutalnie narzucają innym - mniej asertywnym.

Autor tej książki od lat uczy asertywności. Rozumie ją nie tylko jako umiejętność mówienia NIE, gdy nie mamy ochoty powiedzieć TAK. Asertywność jest dla niego także sztuką zachowania kultury w sytuacjach trudnych, gdy inni przekraczają granice naszego terytorium, oraz umiejętnością zachowania elegancji i dyplomacji, gdy inni są nie do końca fair. Z książki dowiesz się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, m.in. z presją i namowami, jak być asertywnym wobec podwykonawców, jak wykazać się asertywnością w państwowej służbie zdrowia i kiedy asertywność może się przydać młodym małżeństwom.

Bartłomiej Stolarczyk — trener, przedsiębiorca, językoznawca, psychotrener sportowy. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu asertywności, rozwoju osobistego i radzenia sobie ze stresem, obsługi klienta i telemarketingu, szkoleniach menedżerskich z motywacji. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dziale obsługi klientów korporacyjnych w międzynarodowej korporacji IT oraz firmach doradztwa personalnego. Wejdź na: www.bartlomiej-stolarczyk.pl.
Data wydania 2023-02-28
Status ZAPO
Autor Bartłomiej Stolarczyk
Wydawca One Press
Oprawa Miękka
Stron 248
Format 14x20,8
Rok wydania 2023
Wydanie 2
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
  • Oceń

Jakość
Funkcjonalność
Cena
Podpis
Opinia
  • Produkty podobne